.
.
.
Rzeźniczkowe Początki

Rzeźniczkowe Początki

Wybiórcze Porządki


Wybiórcze Porządki

Poziom = 12; Zdrowie = 43; Tłumienie = 1; Zapasy = 2; Szczęście = 2; Specjalizacja: Wybiórcze Oczyszczenie.


Taktyka


Zaburzenia Rzeczywistości x4; Przepływ Danych x3; Fala x1; Czystość x1; Kradzież Życia x1; Mniejsza Ochrona przed Istotami x3; Zanik Pamięci x1; Śmierć x1; Obumieranie x1.

Wybiórcze Porządki

Taktyka polega na wielkim sprzątaniu u przeciwnika wszystkiego co tylko możliwe (no może z wyjątkiem grobów). Pasma eteru - Zaburzeniami Rzeczywistości dbamy o to żeby poziom eteru był bardzo mały u przeciwnika, wiadomo im mniej eteru tym mniej zaklęć rzuconych. Istoty - Mniejszą Ochroną przed Istotami i Zaburzeniami Rzeczywistości staramy się żeby przeciwnik przywołał jak najmniej istot. Jeżeli już jakieś istoty pojawią się na polu bitwy to Śmiercią lub Obumieraniem usuwamy je z pola bitwy. Uroki - Czystością i Specjalizacją Wybiórcze Oczyszczenie za jednym pociągnięciem usuwamy wszystkie uroki przeciwnika. Zaklęcia na ręku - usuwamy Zanikiem Pamięci. Najpierw starajmy się zabezpieczyć przed wrogimi istotami. W pierwszych turach rzucamy naprzemiennie Zaburzenia Rzeczywistości i Mniejszą Ochronę przed Istotami. Jak tylko jesteśmy w posiadaniu 8 pkt eteru pozbywamy przeciwnika wszystkich kart z ręki. Należy pamiętać żeby Przepływem Danych uzupełniać cały czas wachlarz zaklęć na ręku. Jak nam się uzbiera trochę eteru to ze dwa lub trzy razy rzućmy Kradzież Życia i walka skończona.

Opis kart


Wybiórcze Porządki Zaburzenia Rzeczywistości; czar; 3 pkt eteru.
Niszczy jedno z pasm eteru przeciwnika.

Wybiórcze Porządki Przepływ Danych; czar; 3 pkt eteru.
Losujesz 3 nowe zaklęcia.

Wybiórcze Porządki Fala; czar; 3 pkt eteru.
Zadaje 3 pkt obrażeń każdej istocie w trupim aspekcie. Siła i Wytrzymałość wszystkich przyjaznych istot wzrasta o 1 do końca bieżącej tury.

Wybiórcze Porządki Czystość; czar; 4 pkt eteru.
Usuwa urok rzucony na cel.

Wybiórcze Porządki Kradzież Życia; czar; 2 pkt eteru.
[Dodatkowe x pkt eteru] - zadaje przeciwnikowi x pkt obrażeń. Rzucający zyskuje x pkt życia.

Wybiórcze Porządki Mniejsza Ochrona przed Istotami; urok; 3 pkt eteru.
Koszt zaklęć przywoływujących wzrasta o 2 pkt eteru.

Wybiórcze Porządki Zanik Pamięci; czar; 8 pkt eteru.
Wskazany bohater traci wszystkie zaklęcia bieżące.

Wybiórcze Porządki Śmierć; czar; 3 pkt eteru.
Niszczy wskazaną trupią istotę będącą w aspekcie życia. Przenosi nietrupią istotę z pola bitwy do ręki przeciwnika.

Wybiórcze Porządki Obumieranie; urok; 3 pkt eteru.
Wytrzymałość wskazanej istoty maleje o 4.


Opracował: Rzeźniczek
Ubezpieczenie Olsztyn | Archiwum | Ubezpieczenie Olsztyn
.
.