.
.
.
Rzeźniczkowe Początki

Rzeźniczkowe Początki

Przygnębiające Mechanozaury


Przygnębiające Mechanozaury

Poziom = 10; Zdrowie = 37; Tłumienie = 3; Koncentracja = 3; Zapasy = 3; Szczęście = 3; Specjalizacja: Spokój Mechanozaurów.


Taktyka


Żelazny Mechanozaur x1; Stalowy Mechanozaur x1; Gaz Przygnębiający x3; Ułuda x1; Szybka Naprawa x1; Bariera x1; Trupi Tkacz x1; Trupi Magobójca x1; Kalectwo x1; Trupia Otchłań x1; Przepływ danych x1; Śmierć x1; Podmuch x1; Zamiana Stron x1.

Przygnębiające Mechanozaury

Na początku gry rzucamy Gazy Przygnębiające. Siła wszystkich wrogich istot w aspekcie życia ma być zerowej wartości. Ułudą wykańczamy istoty z zerową siłą, zamieniając siłę z wytrzymałością. Ułuda, po zniszczeniu istoty, powraca na rękę i możemy niszczyć w ten sposób wiele stworków na raz. Następnie przywołujemy mechanozaury, które są odporne na gazy i podgryzują wroga. Specjalna umiejętność mechanozaurów zadaje dla dowódcy magiczne obrażenia. Dzięki specjalizacji Spokój Mechanozaurów i urokowi Bariera unikamy tych obrażeń. Trupim Tkaczem powielamy nasze uroki, a Szybka Naprawa zabezpiecza żeby Tkacz i Magobójca zawsze byli pod ręką. Poza tym, innymi zaklęciami usuwamy Magobójców wroga i wykradamy ich z cmentarza Szybką Naprawą. Podsumowując: w pierwszej kolejności rzucamy gazy i usuwamy stwory niszczące uroki. Dopiero później na spokojnie Ułudą załatwiamy resztę stworzeń a mechanozaurami podgryzujemy wroga. Talia ma kłopoty jak za dużo jest na polu bitwy Trupich Magobójców, dlatego do zapasu proponuję dodać Falę x4.

Opis kart


Przygnębiające Mechanozaury Żelazny Mechanozaur 6/4; przywoływanie; 7 pkt eteru.
Tratowanie. Złodziej życia. Na zakończenie swojej tury dowódca żelaznego mechanozaura otrzymuje 4 pkt obrażeń. Żelazny Mechanozaur jest odporny na działanie zaklęć i umiejętności przeciwnika.

Przygnębiające Mechanozaury Stalowy Mechanozaur 8/6; przywoływanie; 9 pkt eteru.
Tratowanie. Złodziej życia. Na zakończenie swojej tury dowódca żelaznego mechanozaura otrzymuje 5 pkt obrażeń. Stalowy Mechanozaur jest odporny na działanie zaklęć i umiejętności przeciwnika.

Przygnębiające Mechanozaury Gaz Przygnębiający; urok; 3 pkt eteru.
Siła wszystkich istot maleje o 2.

Przygnębiające Mechanozaury Ułuda; urok; 2 pkt eteru.
Pod wpływem uroku siła i wytrzymałość wskazanej istoty zamieniają się wartościami. Wszystkie uroki wpływające na siłę dotyczą odtąd wytrzymałości i vice versa. Jeśli istota znajdująca się pod wpływem tego uroku zostanie zniszczona, zaklęcie to wróci do puli zaklęć rzucającego.

Przygnębiające Mechanozaury Szybka Naprawa; urok; 2 pkt eteru.
Wskazana istota zostaje przywrócona na pole bitwy z cmentarza. Jej siła i wytrzymałość maleją o 1 (wytrzymałość nie może spaść poniżej 1). Jeśli urok zostanie zdjęty, istota przenoszona jest z powrotem na cmentarz. Jeśli zaklęta istota zostanie zniszczona, karta z urokiem wraca do puli zaklęć rzucającego.

Przygnębiające Mechanozaury Bariera; urok; 2 pkt eteru.
Magiczne obrażenia zadane wskazanej istocie są zmniejszane o 3 pkt.

Przygnębiające Mechanozaury Trupi Tkacz 0/2; przywoływanie; 1 pkt eteru.
Trupia zaraza. Rozproszenie. [Odpoczynek] - przepędzenie istoty. [Zniszczenie trupiego uroku] - przywołanie istoty. [Odpoczynek, dodatkowe 1+x pkt eteru] - dodaje wskazany urok do zaklęć bieżących. X równe jest kosztowi rzucania wskazanego uroku.

Przygnębiające Mechanozaury Trupi Magobójca 3/3; przywoływanie; 3 pkt eteru.
Trupia zaraza. Rozproszenie. [Odpoczynek] - przepędzenie istoty. [Zniszczenie trupiego uroku] - przywołanie istoty. [Odpoczynek, dodatkowy 1 pkt eteru] - niszczy wskazany urok, dodaje x pkt eteru, gdzie x jest kosztem rzucania zniszczonego uroku.

Przygnębiające Mechanozaury Kalectwo; urok; 2 pkt eteru.
Wskazana trupia istota zostaje unieruchomiona. Przeciwnik jej dowódcy losuje na początku swojej tury dodatkowe zaklęcie.

Przygnębiające Mechanozaury Trupia Otchłań; urok; 1 pkt eteru.
Wszystkie istoty pojawiają się na polu bitwy w trupim aspekcie.

Przygnębiające Mechanozaury Przepływ Danych; czar; 3 pkt eteru.
Losujesz 3 nowe zaklęcia.

Przygnębiające Mechanozaury Śmierć; czar; 3 pkt eteru.
Niszczy wskazaną trupią istotę będącą w aspekcie życia. Przenosi nietrupią istotę z pola bitwy do ręki przeciwnika.

Przygnębiające Mechanozaury Podmuch; czar; 1 pkt eteru.
Zdejmuje ze wskazanej istoty ostatnio rzucony urok. Zadaje 3 pkt obrażeń wskazanej trupiej istocie.

Przygnębiające Mechanozaury Zamiana Stron; urok; 2 pkt eteru.
[Odzysk, dodatkowy 1 pkt eteru] - wskazana trupia istota pojawia się na polu walki. Inna istota zostaje przepędzona.


Opracował: Xardax
Ubezpieczenie Olsztyn | Archiwum | Ubezpieczenie Olsztyn
.
.