.
.
.
Rzeźniczkowe Początki

Rzeźniczkowe Początki

Łącznikowe Smoki


Łącznikowe Smoki

Poziom = 10; Zdrowie = 44; Tłumienie = 3; Koncentracja = 3; Siła = 2; Zapasy = 3; Szczęście = 3; Specjalizacja: Swoboda.


Taktyka


Trupi Łącznik x1; Czarny Smok x1; Posiłki x3; Równe Szanse x3; Większe Rozproszenie x2; Ożywczy wiatr x2; Trupia Zamiana x2; Niezaspokojony Głód x2.

Łącznikowe Smoki

Taktyka polega na jak najszybszym przywoływaniu Czarnych Smoków i zalaniu przeciwnika smoczą armią. Na początku rzucamy czar Posiłki. Po rzuceniu tego czaru na ręku posiadamy tylko Czarne Smoki i Trupich Łączników. Rzucając czar Posiłki blokujemy też przeciwnika, pozbywając go czarów kontrujących na rzecz zaklęć przywoływania. Następnie przywołujemy Trupich Łączników, którymi poświęcając pasma eteru produkujemy eter potrzebny do przywołania smoków. Dzięki specjalizacji Swoboda czasami nie tracimy punktów eteru przy rzucaniu zaklęć. Czasami się udaje, że za 9 pkt eteru wystawiam cztery Czarne Smoki! Oczywiście Łącznicy kradną nam pasma eteru. Żeby mieć cały czas wysoki poziom pasm eteru rzucamy czasami czar Równe Szanse, który dodaje 3 dodatkowe pasma. Zauważcie, że talia nie posiada uroków. Nie możemy mieć uroków, gdyż czar Większe Rozproszenie usuwa wszystkie uroki - czyli większość taktyk przeciwników nie wypali. Ożywczym Wiatrem uzupełniamy sobie karty, żeby przywoływać kolejne Czarne Smoki i Trupich Łączników. Niezaspokojony Głód niszczy istoty przeciwnika - naszych istot nie zniszczy, gdyż u naszych istot jest większa wytrzymałość niż siła.

Opis kart


Łącznikowe Smoki Trupi Łącznik 0/1; przywoływanie; 2 pkt eteru.
Trupia zaraza. [Odpoczynek] - przepędzenie istoty. [Poświęcenie istoty] - przywołanie Trupiego Łącznika. [Odpoczynek, poświęcenie 1 pasma eteru] - dodaje 3 pkt eteru.

Łącznikowe Smoki Czarny Smok 8/9; przywoływanie; 9 pkt eteru.
Latanie. [Odpoczynek] - niszczy wypoczywającą istotę.

Łącznikowe Smoki Posiłki; czar; 1 pkt eteru.
Obydwaj bohaterowie tracą wszystkie aktualne zaklęcia i losują taką samą ilość czarów przywoływania.

Łącznikowe Smoki Równe Szanse; czar; 4 pkt eteru.
Jeśli przeciwnik rzucającego dysponuje większą liczbą pasm eteru, rzucający zyskuje 3 dodatkowe pasma.

Łącznikowe Smoki Większe rozproszenie; czar; 2 pkt eteru.
Rozprasza wszystkie rzucone uroki. Koszt rzucenia tego czaru wzrasta o 1 pkt eteru za każdy aktywny w danej chwili urok.

Łącznikowe Smoki Ożywczy wiatr; czar; 3 pkt eteru.
[Dodatkowe x pkt eteru] - cel losuje x dodatkowych zaklęć.

Łącznikowe Smoki Trupia Zamiana; czar; 3 pkt eteru.
Niszczy wskazaną istotę w trupim aspekcie. Przywraca do życia inną istotę z cmentarza.

Łącznikowe Smoki Niezaspokojony Głód; czar; 6 pkt eteru.
Wszystkie istoty otrzymują obrażenia w wysokości swojej siły.


Opracował: Rzeźniczek
Ubezpieczenie Olsztyn | Archiwum | Ubezpieczenie Olsztyn
.
.