.
.
.
Rzeźniczkowe Początki

Rzeźniczkowe Początki

Ognikowe Strzały


Ognikowe Strzały

Poziom = 11; Zdrowie = 48; Tłumienie = 2; Zapasy = 2; Szczęście = 3; Siła = 2; Koncentracja = 2; Specjalizacja: Zew Ogników.


Taktyka


Uraz Psychiczny x3; Ożywczy Wiatr x3; Morski Ognik x3; Bagienny Ognik x3; Trupi Magobójca x3; Trupi Łącznik x1.

Ognikowe Strzały

Na początku przywołujemy Ogniki i Magobójców - ile tylko można. Trupiego Łącznika też przywołujemy - zawsze to dodatkowy eter na dociąg kart. Na razie nie niszczymy uroków przeciwnika - przydadzą się do produkowania w odpowiednim momencie eteru. Gdy już jesteśmy gotowi to Ognikami kradniemy eter przeciwnika, Magobójcami niszczymy uroki wroga dodając sobie eteru, Łącznik też niech wspomoże w dodaniu eteru i rzucamy na przeciwnika Ożywczy Wiatr (należy pamiętać żeby zostawić 2 pkt eteru). Jak już przeciwnik dobierze sobie karty to rzucamy Uraz Psychiczny za 2 pkt eteru i zadajemy dla przeciwnika duże obrażenia. Często mi się udawało, że przeciwnik miał dwadzieścia parę kart na ręku. Zróbmy prostą symulację przy 25 kartach. Za pierwsze pięć kart przeciwnik nie otrzymuje obrażeń, a za następne dwadzieścia otrzymuje po 3 pkt obrażeń za każdą kartę, czyli 20 x 3 = 60 obrażeń za jednym pociągnięciem!

Opis kart


Ognikowe Strzały Uraz Psychiczny; czar; 2 pkt eteru.
Zadaje wszystkim bohaterom 3 pkt obrażeń za każde zaklęcie w ich talii powyżej pięciu.

Ognikowe Strzały Ożywczy wiatr; czar; 3 pkt eteru.
[Dodatkowe x pkt eteru] - cel losuje x dodatkowych zaklęć.

Ognikowe Strzały Morski Ognik 1/4; przywoływanie; 3 pkt eteru.
Latanie. [Odpoczynek] - kradnie do 4 pkt eteru z puli przeciwnika.

Ognikowe Strzały Bagienny Ognik 3/7; przywoływanie; 5 pkt eteru.
Latanie. [Odpoczynek] - kradnie do 6 pkt eteru z puli przeciwnika.

Ognikowe Strzały Trupi Magobójca 3/3; przywoływanie; 3 pkt eteru.
Trupia zaraza. Rozproszenie. [Odpoczynek] - przepędzenie istoty. [Zniszczenie trupiego uroku] - przywołanie istoty. [Odpoczynek, dodatkowy 1 pkt eteru] - niszczy wskazany urok, dodaje x pkt eteru, gdzie x jest kosztem rzucania zniszczonego uroku.

Ognikowe Strzały Trupi Łącznik 0/1; przywoływanie; 2 pkt eteru.
Trupia zaraza. [Odpoczynek] - przepędzenie istoty. [Poświęcenie istoty] - przywołanie Trupiego Łącznika. [Odpoczynek, poświęcenie 1 pasma eteru] - dodaje 3 pkt eteru.


Opracował: Rzeźniczek
Ubezpieczenie Olsztyn | Archiwum | Ubezpieczenie Olsztyn
.
.